تعبیر خواب

دیدن گربه در خواب – تعبیر خواب گربه

دیدن گربه در خواب – گربه در بعضی موارد در ضمیر ناخودآگاه ما ظاهر می شوند و در اکثر موارد نشانی از چیزی یا کسی می باشد. گربه ها با اینکه موجودات تنبل، خودخواه و بعضا خواب آلود هستن ولی توسط اکثر مردم دوست داشتنی حس می شوند. گربه ها متفاوت از سگ ها هستن و از اینرو تعبیر خواب متفاوتی دارند، بعنوان مثال دیدن گربه در خواب می تواند نشان از مشکلات یا از دست دادن دارای و ثروت باشد. با این وجود در ادامه به تعبیر حالات مختلف دیدن گربه در خواب می پردازیم:

1- تعبیر کتک زدن گربه در خواب

اگر در خواب ببینید که گربه ای را گرفته اید به این معنی است که شخصی یا اشخصای قصد دزدین چیزی از شما داشتند ولی موفق نشده اند. اگر ببینید که گربه ای می زنید به این معنی است که در زندگی واقعی گول نخواهید خورد. اگر مشاهده کنید که گربه ای را بدون دلیل می زنید به این معنی که است که در زندگی واقعی دشمنی برای شما پیش خواهد آمد ولی لازم است تا صبر داشته باشید و با دشمن یا دشمنان خود وارد بحث نشوید.

2- تعبیر داشتن گربه در خواب(نگه داشتن گربه)

در این حالت شما در زندگی واقعی مال و ثروت بدست خواهید اورد یا از بیماری رها خواهید یافت.

اگر مریض باشید و این خواب را ببینید بدان معنی است که از شر بیماری رهایی خواهید یافت و یا اگر بیننده خواب خانم باشد، بدین معنی است که در آینده با اتفاقات غیرقابل پیش بینی روبرو خواهد شد.

3- تعبیر خواب گربه ای که صدا می کند(میو می کند)

اگر در خواب بینید که گربه ای صدا می کند(میو می کند) بدان معنی است که دوستی بسیار آشنا قصد آزار رساندن به شما را دارد.

اگر بیننده خواب خانم باشد باید مراقب باشد زیرا نشان دهنده این است که رقیب عشقی خواهد داشت.

اگر ببینید که گربه ای به شما نزدیک شده است و میو می کند باید مراقب باشید زیرا این نشان دهنده کم شدن شانس برای بدست اوردن ثروت یا از دست دادن ثروت است.

4- تعبیر خواب گاز گرفته شدن توسط گربه

این خواب نشان دهنده آن است که در زندگی واقعی دشمن و رقیب دارید ولی گاز گرفته شدن توسط گربه بدان معناست که ان دشمن یا رقب نمی تواند به شما آسیبی برساند.

5- تعبیر خواب گربه مرده

اگر در رویا با گربه ای مرده روبرو شدین بدان معناست که روحیه شما در زندگی واقعی پایین امده است یا به یک چیزی اعتیاد پیدا کرده اید.

اگر عاشق هستین و رابطه شما تمام شده است، بدان معناست که دیگر نباید رنج عشق را تحمل کنید و باید اتفاقات گذشته را فراموش کنید و به آینده فکر کنید.

اگر متاهل هستین و درخواب گربه مرده دیدین بدان معناست که اعضای خانواده درمورد موضوعی بحث خواهند کرد و شما نباید اجازه دهید تا به درگیری منجر شود.

6- تعبیر دیدن تعدادی گربه در خواب

اگر مرد هستین و دیدید که تعداد زیادی گربه کنار شماست نشان دهنده این است که در زندگی فشار زیادی را تحمل می کنید و باید به فکر استراحت کردن باشید.

اگر خانم هستید و دید که تعدادی زیادی گربه دارید نشان دهنده این است که شما در زندگی مشکلاتی با همسر خود دارید ولی باید مسالمت آمیز ترین راه را برای برخورد انتخاب کنید.

7- گربه و دیگر حیوانات

اگر دید که گربه ای موش یا پرنده ای را گرفته است بدان معناست که شما از رقبای خود سود و منفعتی دریافت خواهید کرد.

اگر دیدید که گربه ای کنار مار بدون مشکل ایستاده است نشان دهنده این است که جنگ و دعوای سختی در پیش دارید.

اگر برعکس مورد بالا را دید، یعنی گربه با مار جنگ می کند، نشان دهنده این است که بدبختی و بدشانسی از شما دور خواهد شد.

اگر ببینید که گربه ای به طوطی حمله کرده است، نشان دهنده این است که شما رقبای خود را شکست خواهید داد.

نوشته دیدن گربه در خواب – تعبیر خواب گربه اولین بار در روزگارنو. پدیدار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا