تعبیر خواب

تعبیر مار در خواب – دیدن مار در خواب

تعبیر مار در خواب – مار جزو حیواناتی است که زیاد در خواب ما نمایان می شود و گروهی بر این عقیده هستند که این حیوان نشانی از ثرروت می باشد.

با این حال در روانشناسی خواب فقط نشانه ای از ثروت نمی باشد بلکه نشانه ای از رابطه ی جنسی، خرد و… می باشد. در بعضی خواب ها مار نشانه ای از خرد می باشد زیرا در برخی فرهنگ ها مار نشانه ای از خرد و دانش بوده است.

در بعضی موارد مار در خواب نشانه ای از وسوسه می باشد، اگر مشاهده کردید که مار در خواب به شما خیره شده است این بدان معناست که در زندگی واقعی شخصی جذاب شما را مورد وسوسه قرار خواهد داد.

در ادامه مطلب به حالات مختلف دیدن مار در خواب خواهیم پرداخت:

1- تعبیر گاز گرفته شدن توسط مار در خواب

اگر در خواب مشاهده کردید که توسط ماری گاز گرفته شده اید این بدان معناست که شانس و اقبال در زندگی به شما رو خواهد کرد و ثروتی بدست خواهید آورد. اگر دیدید که در آب توسط مار گاز گرفته شده اید بدان معناست که آن ناحیه از بدن شما دچار بیماری خواهد شد.

اگر دیدید شخص دیگری توسط مار گاز گرفته شده است این بدان معناست که باید به والدین خود برسید و از انها مراقبت کنید.

اگر دیدید که مار انگشت شما را گاز گرفته است و خون از آن جاری شده چند معنی دارد. اگر خانم هستید بدان معناست که فرزند شما بیمار خواهد شد و باید مراقب او باشید یا اگر تاجر هستید باید مراقب باشید زیرا زیان مالی در انتظار شما خواهد بود و باید با برنامه های مناسب این زیان را از خود دور کنید.

اگر دیدید همسر شما توسط مار گاز گرفته شده است بدان معناست که بدشناسی سراغ شما خواهد آمد.

اگر خانم بارداری مشاهده کرد که توسط ماری گاز گرفته شده است این بدان معناست که فرزند او پسر خواهد بود و اگر این مار بزرگ باشد نشان دهنده این است که پسر بسیار زرنگی خواهد شد.

اگر مشاهده کردید فرزند شما توسط ماری گاز گرفته شده است باید بیشتر به محیط خانواده خود دقت کنید و سعی کنید محیطی گرم و پر محبت ایجاد کنید.

اگر شخص مجردی مشاهده کند که توسط ماری گاز گرفته شده است و آن را کشته است ولی باز مار زنده می شود این بدان معناست که شخص ایده آل خود را در زندگی خواهید یافت.

2- تعبیر کشتن مار در خواب

اگر در خواب ببینید که ماری را کشته اید این بدان معناست که در زندگی از فرصت ها بخوبی استفاده می کنید و در آینده نزدیک موفقیت نصیب شما خواهد شد.

3- تعبیر بغل کردن مار در خواب

اگر زنی متاهل در خواب ببینید که ماری را بغل کرده است این بدان معناست که صاحب فرزند پسر خواهد شد.

4- تعبیر خواب مار کوچک

اگر در خواب مار کوچکی را مشاهده کردید بدان معناست که در زندگی تعدادی را خوشنود میکنید اما آنها در پشت سر شما صحبت می کنند و مانع پیشرفت و خوشبختی شما هستند.

5- تعبیر خواب مار پیچ خورده در خواب

اگر این خواب را مشاهده کردید پس بدانید که در زندگی موفقیت هایی نصیبتان خواهد شد.

6- تعبیر پوست مار در خواب

اگر در خواب پوست ماری را دیدید این بدان معناست که در زندگی نگرانی هایی در مورد رابطه جنسی دارید و یا نگرش خود را در مورد بعضی مسائل تغییر خواهید داد.

7- تعبیر لمس کردن مار در خواب

اگر مشاهده کردید ماری را لمس می کنید یا آن را برداشته اید بدان معناست که در زندگی با تاکتیک های مناسب از پس حریفان و مشکلات خود خواهید آمد.

8- تعبیر کنترل کردن مار در خواب

اگر دید در خواب ماری را کنترل می کنید بدان معناست که در زندگی واقعی شخصی را استخدام خواهید کرد تا در مبارزه برابر مشکلات به شما کمک کند.

9- تعبیر له کردن یا قدم گذاشتن بر روی مار در خواب

اگر مشاهده کردید ماری را با پایتان لمس می کنید و بر روی ان پا می گذارید بدان معناست که خوشی واقعی که در زندگی انتظار داشتین به سختی تبدیل خواهد شد.

10- تعبیر یک جفت مار در خواب

اگر در خواب دوتا مار دیدید بدان معناست که مال و اموال خود را تقسیم خواهید کرد و آماده مردن می شود و اگر تاجر باشید بدان معناست که در آینده شانس به سراغتان خواهد آمد و سود خوبی خواهید کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا