تعبیر خواب

تعبیر خواب پروانه – دیدن پروانه در خواب

تعبیر خواب پروانه – پروانه موجودی زیبا و ظریف است که بیانگر روحیات و آن چیزی است که در ذهن شما می گذرد. در یونان باستان کلمه ذهن به معنی پروانه و روح می باشد.

از آنجایی که پروانه باید از پیله بیرون بیاید، بعضا در تعبیر خواب نیز معنای تولد دوباره را دارد. علاوه بر این، پروانه در خواب با بدست آوردن مقام و عشق نیز مرتبط است.

در خواب اگر مشاهده کردید پروانه ایی روی شما می افتد بدان معناست که در شغل تان ترفیع خواهید یافت. اگر مشاهده کردید که پروانه بر روی سر یا کلاه تان افتاد بدان معناست که ثروت و موفقیت فراوانی نصیبتان خواهد شد. اما اگر دید که پروانه روی شانه تان یا دامنتان افتاد این بدان معناست که از طرف شخص یا اشخاصی زیان خواهید دید.

تعبیر پروانه شدن در خواب

اگر در خواب مشاهده کردید که تبدیل به پروانه شده اید بدان معناست که لذت خوش نامی و موفقیت را بعلت سخت کوشی در کار خواهید دید.

دیدن خواب پروانه با بال های شکسته بیانگر شکست و زیان مادی شما در زندگی خواهد بود

دیدن پروانه ای به طرف آتش می رود می تواند نشانی از شکست یا عدم موفقیت تان در زندگی باشد.

اگر در خواب دید که پروانه ای مرده است تعبیر آن اینست که در زندگی با همسرتان به مشکل بر خواهید خورد.

تعبیر گرفتن پروانه در خواب

اگر مرد هستید و در رویا مشاهده کردید که به دنبال گرفتن پروانه ای هستید بدان معناست که به زن یا دختری که علاقه دارید خواهید رسید اما اگر در گرفتن پروانه موفق نشوید بیانگر این است که عشق شما با فرد دیگری ازدواج خواهد کرد.

اگر مشاهده کردید که در گرفتن پروانه ناموفق بودین بدان تعبیر است که در زندگی وقت و انرژی خود را برای چیز بی ارزشی هدر می دهید.

تعبیر پروانه سیاه این است که در زندگی تان تحولات مثبتی رخ خواهد داد و این تغییرتان می تواند مربوط به روابط عاطفی یا مالی باشد.

نوشته تعبیر خواب پروانه – دیدن پروانه در خواب اولین بار در روزگارنو. پدیدار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا